۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

تنها "گناه" ما مردم بلوچ شايد اين است که صاحب سرزمينی طلايی و غنی هستيم



دوستان گرامی واجه دلاور بلوچ و واجه کريم بلوچ


اهميت اقتصادی بلوچستان اساسی ترين دليل وجود اشغالگران فارس در سرزمين مان است.

آنها ميلياردها دلار از درآمد و سرمايه های ملی بلوچستان سالانه به جيب می زنند. با ابزارهای سرکوبگری چون سپاه، بسيج، اطلاعات، اوباشان زابلی و ... بر سر مان می زنند و روز به روز فقيرترمان می کنند.

آنها بر خوردی با ما می کنند که به مراتب بدتر و مخرب تر از برخورد اروپايی های مهاجر و اشغالگر با سرخپوستان و بوميان امريکا هستاشغالگران فارس کمر به نابودی هويت ملی مان بسته اند تا در آينده از حقوق ملی بلوچ سخنی به ميان نيايد.

آنها برای غارت منابع و معادن با ارزش سرزمين مان به هر جنايتی دست می زنند. جناياتی که نه مغول مرتکب شد و نه لشکريان اسکندر مقدونی. جناياتی که يهوديان و سربازان اسرائيلی از شنيدن شان شرمسار می شوند جناياتی که فقط و فقط زابليهای وحشی و فارسهای اشغالگر قادر به انجام آن هستند..

در صورتی که حجم و اندازه در آمدهای غارت شده بلوچستان در هشتاد و يک سال گذشته به تحرير در آيد اهميت اقتصادی سرزمين مان بيشتر مشخص می شود.
خيلی مهم است که برای مردم بلوچ و ايرانی ها و مردم دنيا آشکار شود که ما مردم بلوچ هيچ "گناهی" مرتکب نشده ايم که اين چنين در معرض اعمال ضد انسانی غارتگران فارس هستيم.

تنها "گناه" ما مردم بلوچ شايد اين است که صاحب سرزمينی طلايی و غنی هستيم ، سرزمينی که هزاران سال به ما تعلق داشته است ، سرزمينی که اشغالگران فارس و اوباشان زابلی حريصانه به آن و سرمايه های نهفته در آن چشم دوخته اند .


محمد کريم بلوچ
.

هیچ نظری موجود نیست: