۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

مقایسه بلوچستان با فلسطین اشغالی!

جنایت زابلیها در بلوچستان


مقایسه بلوچستان با فلسطین اشغالی!

نگاهی کوتاه به نوشته دوست گرامی دلاوربلوچ

درمنطقه ما رسم براینست که هرگاه ازاشغال، ستم و بیعدالتی بحثی به میان آید، نا خواسته پای اسرائیل و یهود به میان کشیده میشود.

یهود درادبیات ما یعنی ظالم، قاتل، بیرحم، اشغالگر و.... دلیل اصلی چنین مقایسه ای همانا غیرمسلمان بودن اسرائیلی ها و مسلمان بودن فلسطینی هاست و بس. دفاع از حقوق بشر و اینکه به لحاظ انسانی نباید به فلسطینی ها اجحاف شود، دررده دوم قرارمیگیرد.
اسرائیلی ها، سرزمین فلسطینیان را با زور سرنیزه به اشغال خویش درآورده و خود را مالک آن میدانند. و اما برخوردی که با فلسطینیان دارند، بمراتب ازبرخورد زابلی ها با بلوچها انسانی تراست.

اسرائیلیها قانون دارند و مطابق آن عمل میکنند. اسیرفلسطینی ازحقوق اسارت برخورداراست ولی اسیربلوچ درجا توسط پاسدار زابلی تیرباران میشود. این شعارنیست و فیلمهای گوناگونی دراین رابطه دراینترنت گذاشته شده است.
فلسطینی ها قادرند جهت کارکردن به اسرائیل سفرکرده و عربهای زیادی وجود دارند که درشهرهای یهودی نشین زندگی میکنند وازحقوق برابرشهروندی برخوردارند و حتی درپارلمان نمایندگانی نیزدارند.

واما دربلوچستان اشغالی، بلوچ درسرزمین خود بیگانه است. ازتحصیل محروم میشود، به استخدام درنمی آید، به مذهبش توهین میشود، تاریخش تخریب میگردد، منابع زیرزمینی اش چپاول گشته وجوانان ونوجوانانش بدون کوچکترین جرمی دستگیر و تکه پاره و اعدام میشوند و... و یا به قول دوستمان آقای دلاوربلوچ، فقط یک پزشک زن زابلی دهها زن بارداربلوچ را با اطفال متولد نشده به قتل میرساند تا دین خویش را در نسل کشی ملت بلوچ ادا کرده باشد.

این جنایات همه و همه توسط زابلیهای مزدور، درحمایت کامل حکومت تهران صورت میگیرند. همسایگان ما، مسلمانان منطقه و حتی روحانیت بلوچ، دررابطه با توحشی که نسبت به بلوچ روا میرود، سکوت میکنند زیرا زابلیها و حاکمیت تهران مسلمانند!!!

زمان آن فرا رسیده است تا ملت بلوچ یکپارچه به اشغال بلوچستان واقف شود. روحانیت بلوچ فریب شعارهای دروغین اسلامی رژیم را نخورد، سران طوائف و قبائل خود را به چند تومانی نفروشند و... همگی جهت آزادی سرزمینشان ازدست این خون آشامان ضد بشریت، به مبارزه برخیزند.


کریم بلوچ


2009-10-16

هیچ نظری موجود نیست: