۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

پلیس در جهان و پلیس در ایران


در تمام کشورهای دنیا پلیس پناهگاه شهروندان جامعه است مردم جوامع مختلف پلیس را محرم اسرار خود دانسته وهر نوع مشکلی را که در زندگی فردی یا خانوادگی خود دارند با پلیس کشورشان در میان می گذارند اما فقط در ایران و بویژه در بلوچستان این مسئله بکلی فرق میکند بطوریکه مردم نه تنها پلیس را حامی خود نمیدانند بلکه به عنوان ارگانی سرکوبگر و ضد مردمی که وظیفه سرکوب مردم را بر عهده دارد می شناسند.

سلیمانی نماینده خامنه برای شیعیان مهاجر مقیم زاهدان از نیروی انتظامی به عنوان پناهگاه مردم یاد کرد در حالیکه مردم بلوچ نمی دانند از دست جنایتکاران نیروی انتظامی به کجا پناه ببرند و درد خود را با کی درمیان بگذارند و از چگونه خود را از جنایات نیروی انتظامی در امان نگه دارند.

در بلوچستان خانه ای وجود ندارد که فرزندی را توسط این نیروی جانی از دست داده نباشد و جنایات نیروی انتظامی حتی کودکان خردسال و زنان معصوم را نبخشیده است و جنایات زیادی در حق کودکان و زنان مرتکب شده اند و این جنایات همچنان ادامه دارد.

نیروهای رژیم ولایت فقیه ایران جز جنایت چیزی دیگر یاد ندارند و امروز هفته نیروی انتظامی برگزار می کنند و سران طوایف را دعوت می دهند تا از خدمات (جنایات ) نیروی انتظامی بگویند در حالی که امروز در بلوچستان مناطق و روستاهائی وجود دارد که یک مردم هم در آن روستاها وجود ندارد و جنایتکاران بین خمینی ملعون کودک و جوان و پیر را از بین برده اند.

در ذهن یکایک افراد این جامعه تصویری وحشتناک از نیروی انتظامی ترسیم شده است و این تصویر جز با نابودی متجاوزان از ذهن زدوده نمی شود.

دلاور بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: