۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

سران طوایف سرمایه های ملی یا نوگران بیگانه و دشمن خلق


فرمانده نیروی انتظامی متجاوزان در بلوچستان غلامعلی نکوئی در همايش بزرگ سران طوايف و قبايل بلوچستان در سالن اجتماعات نيروي انتظامي گفت: سران طوايف، قبايل و ريش‌سفيدان سرمايه اجتماعي و ملي جمهوري اسلامي ايران هستند.

واقعا که نفاق و دوروئی و شیطنت و خباثت را هم حدی است اما نظام ولایت فقیه و مزدورانش همه حدود و اصول و ظوابط و قواعد و قوانین را زیر پا نهاده و حتی نفاق و دوروئی و شیطنت و خباثت را شرمنده اعمال و گفتار رذل خود کرده اند و در راستای حفظ نظام پلیدشان هر چه از دستشان بر آید و لو با تمام اصول انسانی و اخلاقی منافی باشد می کنند تا جائیکه مرجع تقلید خودشان(منتظری ) فریادش در می آید و می گوید : « اگر بنا باشد به خاطر حفظ نام هر دروغی گفت و هر کار منافی اخلاق انجام داد نه نظام می ماند و نه هیچ چیز دیگر....

اما فرماندهان نظامی و دیگر مزدوران نظام برای حفظ نظام پلید خود به هر عملی متوسل می شود و لو اینکه اصول خودشان زیر پا نهاده شود و شکسته شود چنانچه مولانا عبدالملک ملازاده رحمه الله از یکی از مقامات کشوری نقل می کنند که گفته بود : برای حفظ نظام حتی توحید را زیر پا خواهند گذاشت. اگر چه اعتقادی به توحید ندارند و مشرک هستند اما برای حفظ نظام امامت را هم زیر پا خواهند گذاشت و برایشان فقط حفظ نظام پلید مطرح است نه اصول و نه قوانین و نه اخلاق و نه مذهب و نه ارزشهای انسانی .

این فرمانده منتصب بر بلوچستان هم از این قاعده مستثنی نیست و به آسانی دروغ می گویند و فکر می کند سرداران و بزرگان طوایف این قدر بی شعور هستند که دروغها و مکرها و نفاقهای او را نمی فهمند.

همین دیروز بود که پاسداران سپاه و فرماندهان نظامی بر در و دیوار می نوشتند خانهای خائن و سرداران نوکر امریکا و دشمن خلق و امروز که نظام خود را از قیام مردمی و مبارزات و مقاومت در خطر می بینند همان سرداران که تا دیروز خائن و نوکر امریکا محسوب می شدند تبدیل به سرمایه های ملی نظام می شوند .واعجبا

آقای نکوئی سرداران را بی شعور و نادان پنداشته و می خواهد با چند کلمه آنان را فریب دهد و با هندوانه زیر بغل گذاشتن آنها را در برابر ملت بلوچ قرار دهد اما اشتباه فکر کرده است و سرداران این ملت این قدر بی شعور نیستند که دشمنانی همچون نکوئی را نشناسند و حقیقت را درنیابند.


دلاور بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: