۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

مانور زمینی و هوائی سپاه در مرز ایران و پاکستان


به گزارش آژانس خبری تفتان سپاه پاسداران که ضربه سخت و هولناکی از مبارزان جندالله خورده است برای پوشیدن شکست ذلت بارش دست به مانور زمینی و هوائی در مرز پاکستان زده است و روز گذشته بالگردهای سپاه با عبور از مرز بر مناطقی از بلوچستان پاکستان گشت زده اند.

طبق گزارشها سپاه هزاران نیروی زمینی خود را به مرز پاکستان گسیل داشته است تا چنان وانمود کند که مبارزان در خاک پاکستان هستند و سپاه می خواهد به آنان حمله کند این در حالی است که مبارزان جندالله در عمق خاک بلوچستان ایران هستند و در کوهها بلوچستان پایگاه دارند و سپاه بیچاره جرات رفتن به آن کوهها را ندارد و اگر چنین حماقتی بکند باید تمام نیروهایش را برای مرگ آماده کند زیرا بیچاره ها از آنجا زنده برنخواهند گشت.

العربیه در گزارشی در این زمینه می نویسد:منابع نظامی درسپاه پاسداران تاکید کرده اند که قصد دارند برای سرکوب گروه جندالله درخاک پاکستان عملیات نظامی انجام دهند.

روزنامه الخلیج چاپ امارات متحده عربی امروز چهارشنبه 21 – 10 – 2009 در گزارشی گفته است منابع آگاه درتهران گفتند که " ایران به زودی این پیشنهاد را به پاکستان ابلاغ خواهد کرد که با اجرای عملیات نظامی در خاک خود موافقت کند.

"این منابع افزودند " این عملیات قراراست در داخل مناطق مرزی پاکستان که گفته می شود گروه جندالله در این مناطق مستقرهستند اجرا شود.

"روزنامه الخلیج تاکید کرده است که " این منابع به روزنامه گفتند نیروهای ویژه ، کماندو و هوابرد وابسته به سپاه پاسداران برای نبردی سرنوشت ساز و اجرای عملیات پیاده در تمامی مناطق مرزی مستقر شده اند.

"آنها همچنین گفتند " نیروهای ایرانی در عملیات خود در این مناطق از نیروی هوایی و توپخانه نیز استفاده خواهند کرد."بر همین اساس وبا توجه به گستردگی عملیات نظامی ممکن است ساکنین مناطق نزدیک به درگیری ها فرارکنند.

سپاه هیچ غلطی هم نمی تواند بکند

اما حقیقت این است که سپاه توان هیچ گونه عملیاتی علیه مبارزان جنبش جندالله را ندارد و تجربه های گذشته نشان داده است که در سپاه در میدان جنگ حتی از نیروی انتظامی ضعیف تر است و عملیات فتح المبین لار در 17 اسفند ضعف کامل نیروهای سپاه را به نمایش گذاشت که با 7 بالگرد و هزاران نیرو در برابر 30 مبارز شکست خورده و با ذلت و رسوائی به سوی شهر زاهدان فرار کردند.

البته تبلیغاتی چنان گسترده براه انداخته اند که گویا می خواهند چه کار بکنند اما باز هم جوانان بلوچ می گوید سپاه و نظام هیچ غلطی هم نمی توانند بکنند و به امید الله باز هم شکست خواهند خورد.

هیچ نظری موجود نیست: