۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

دیدار مقامات ایرانی با مقامات اسرائیلی !!!!!


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که رژیم ایران در ظاهر مخالفت با اسرائیل را از مهمترین سیاستهای خارجی خود اعلام میکند اما گزارشهای موثق حکایت از دیدار مقامات ایرانی و اسرائیلی دارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی اتمی اسرائیل ساعاتی پیشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه از چند دیدار نماینده این کمیسیون با یک مقام ایرانی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی خبر داده بود. به گفته خانم یائل دورون، سخنگوی این کمیسیون، این دو مقام از دو کشور متخاصم ایران و اسرائیل با میانجی‌گری و کمک نخست وزیر استرالیا، کوین راد، درباره احتمال اعلام منطقه خاورمیانه به عنوان «منطقه آزاد از تسلیحات هسته‌ای» گفت‌وگو کرده‌اند.



به گفته خانم یائل دورون، سخنگوی این کمیسیون، این دو مقام از دو کشور متخاصم ایران و اسرائیل با میانجی‌گری و کمک نخست وزیر استرالیا، کوین راد، درباره احتمال اعلام منطقه خاورمیانه به عنوان «منطقه آزاد از تسلیحات هسته‌ای» گفت‌وگو کرده‌اند.

خانم دورون به جزییات این دیدارها اشاره نکرده است، اما روزنامه اسرائیلی هاآرتص می‌گوید مقامات دو کشور ایران و اسرائیل در ماه سپتامبر گذشته با یکدیگر به گفت‌وگو نشسته‌اند.

به گفته روزنامه هاآرتص، معیراو زافاری – ادیز، مدیر کنترل تسلیحات در کمیسیون انرژی اتمی اسرائیل، اواخر ماه سپتامبر در قاهره مصر با علی‌اصغر سلطانیه، نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی، دیدار و گفت‌وگو داشته است.

به گزارش این روزنامه، نمایندگان اتحادیه عرب، اردن، مصر، تونس، ترکیه، مراکش، امارات متحده عربی و عربستان سعودی به همراه نمایندگانی از آمریکا و اروپا نیز حضور داشته‌اند.

روزنامه هاآرتص می‌گوید آقای سلطانیه در این دیدارها تاکید کرده است که جمهوری اسلامی به دنبال تسلیحات اتمی نیست و «خطری برای اسرائیل محسوب نمی‌شود».

رژیم منافق و کافر ایران فقط برای فریب دادن مسلمانان جهان دشمنی با اسرائیل را ابراز می نماید اما در باطن و در حقیقت یکی از نزدیک ترین کشورها به اسرائیل محسوب می گردد و اعترافات اخیر مقامات اسرائیلی حقیقت کثیف و پلید رژیم ایران را برای همگان فاش ساخت.

هیچ نظری موجود نیست: