۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

اطلاعیه جدید جنبش ، پاسخ به اتهامات رژیم ولایت فقیه

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِنَّمَا يَفْتَرِي الْكَذِبَ الَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ بِآيَاتِ اللّهِ وَأُوْلئِكَ هُمُ الْكَاذِبُون
ترجمه :َتنها كسانى دروغ‏پردازى مى‏كنند كه به آيات خدا ايمان ندارند و آنان خود دروغگویانند.
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند رژیم ولایت فقیه که دروغ و فریب و نفاق جزئی از مذهب ومرامش می باشد با تبلیغاتی گسترده به دروغ سازی و دروغ پردازی و درغ پراکنی پرداخته است تا حقیقت کافرانه و ظالمانه خود را از مردم پنهان دارد و بر مظالم و جنایات خود بر مردم بلوچ و جامعه اهلسنت پرده نهد و مقاومت مخلصانه و مومنان دلیرمردان جندالله را به بیگانگان منسوب نماید.
در صورتی که چهره کریه و پلید نظام ولایت فقیه برای همگان آشکار است و مردم ایران تماما از واقعیت و حقیقت این نظام پلید و طاغوتی با خبرند و فریب دروغهای فاسدان و جانیان و کافران و ظالمان را نمی خورند و شعارهای منافقانه این نظام پلید نمی تواند مردم را بفریبد.
چگونه سران فاسد و ظالم نظام مبارزات مجاهدان راستین و مخلص جنبش را به امریکا و انگلیس نسبت می دهند و نمی خواهد جنایات خود را علیه اهلسنت و مردم بلوچ بپذیرند و آیا ممکن است یک انسان جانش را برای امریکا و انگلیس قربان کند و آیا ممکن است یک مسلمان جانش را فدای اهداف بیگانگان نماید و چه چیزی به آن مبارزه مخلص می رسد که جانش را فدای بیگانگان نماید ، این اتهامات واهی و دروغین را هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد و حتی سران نظام یقین دارند که مبارزان جندالله هدفی جز سربلندی ملت خود ندارند اما به خاطر حفظ نظام متوسل به هر دروغ و تهمت و افترا و بهتانی می شوند، البته این را از اصول مذهب خود می دانند و روایتی ساخته اند و به امام جعفر صادق نسبت داده اند که می گوید تا می توانید به دشمنان خود بد و بیراه بگوئید و به آنان تهمت زنید و آنان را رسوا کنید و دشنام دهید و .... و شاید به همین روایت متوسل شده و چنین دروغ می گویند.
سوال اینجاست که آیا آمریکا و انگلیس دستور تخریب مساجد و مدارس دینی اهلسنت را صادر کرده اند و آیا امریکا و انگلیس به مقدسات اهلسنت همه روزه از رسانه ملی اهانت می کنند و آیا امریکا و انگلیس جوانان بلوچ را به دار زده اند و آیا امریکا و انگلیس علمای اهلسنت را ترور و اعدام و شهید کرده اند و آیا امریکا و انگلیس مصاحف قرانی را در چاههای فاضلاب انداخته اند و آیا امریکا و انگلیس خواهان اختلاف اندازی بین طوایف بلوچ بوده اند و هزاران سوال دیگر و پاسخ روشن است که همه این جنایات توسط رژیم ولایت فقیه و مزدورانش انجام گرفته است و مسئله بلوچستان و مبارزه هیچ ارتباطی با آمریکا و انگلیس ندارد و حتی امریکا و انگلیس به خاطر منافع خود از رژیم ایران حمایت کرده اند و مبارزات بلوچستان و مقاومت مظلومانه مردم بلوچ را محکوم کرده اند! این نشان می دهد که رژیم در این زمینه به دروغ متوسل می شود تا بر جنایات خود پرده نهد و مردم از جنایات رژیم مطلع نشوند.
رژیم ولایت فقیه که مستقیما جنگ با اسلام و مسلمانان اهلسنت را آغاز کرده است جنبش را متهم به جنگ با اسلام می کند !!!
کدام اسلام
اسلام دروغینی که دیکتاتورهائی مثل خمینی و خامنه رهبری آن را بر عهده دارند ؟ و اسلامی که جنگ با اهلسنت را جزئی از فرائض خود می داند ؟و اسلامی که مساجد و خانه های خدا را بی شرمانه با خاک یکسان می کند؟ اسلامی که در زندانهایش به بازداشتیان تجاوز جنسی می شود ؟ اسلامی که مصاحف قرانی را در چاههای فاضلاب می اندازد ؟ اسلامی که یاران پیامبر اسلام را مورد بدترین اهانت ها قرار می دهد وبر همسران پیامبر اسلام را العیاذ بالله بهتان عظیم می بندد؟
آیا این اسلام است ؟
هرگز ؛ این دشمنی و عداوت و بغض با اسلام و مسلمانان است و نمونه عملی آن در سایه نظام پلید ولایت فقیه بر مردم تحمیل شده است.
مردم به حقیقت شیطانی این نظام پی برده اند و شعارهای اسلامی این نظام که از روی نفاق است بر اندیشه و تفکرات مردم هیچ تاثیری نخواهد گذاشت و امروز مردم ایران خوشحالند که سپاه جنایتکار پاسدران انقلاب ضربه سختی خورده است و این ضربه موجب التیام دردهای مردم زجر کشیده می باشد که فرزندانشان توسط سپاهیان به دار زده شدند و یا تیرباران شدند و یا زیر شکنجه ها جان دادند.
مردم زجر کشیده و مظلوم وستمدیده امروز را جشن می گیرند که فرزندی از دیار بلوچستان با فدا کردن خود درسی عبرتناک به سپاه پاسداران داد.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ
جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)

هیچ نظری موجود نیست: