۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

سایت محسن رضائی ضعف و ناتوانی سپاه را تائید کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان سایت تابناک وابسته به فرمانده سابق سپاه پاسداران محسن رضائی ضعف و ناتوانی سپاه را تائید نمود و طی یک گزارش نوشت : عملیات دیروز علیه سپاه در حقیقت حمله بر قدرت سپاه بود و نشان داد که سپاه پاسداران براحتی آسیب پذیر است.
در این گزارش آمده است :اما نوع عملیات و هدف قرار دادن جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب در این برهه خاص، نشان می‌دهد که انتخاب هدف با برنامه صورت گرفته است و از پیش برای آن برنامه ریزی شده است و نمی‌توان عنوان اتفاقی بر آن گذاشت.
اگر باور داشته باشیم که برای شناسایی چنین اهداف بزرگی احتیاج به شناسایی و عملیات است، پس باید بپذیریم که محل و زمان حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مکان شهادت از پیش در استان لو رفته بوده و از همین روی، سپاه پاسداران انقلاب باید نگاهی ویژه به نظام اطلاعات و امنیت خویش در مناطق امنیتی پر خطر داشته باشد.
این گزارش با اذعان و تائید ضعف سپاه پاسداران به سپاه چنین توصیه می کند:از همین روی، سپاه پاسداران انقلاب باید نظام اطلاعاتی و امنیتی خود را دوباره بررسی کند و در عین حال، قدرت مقابله به مثل خویش علیه نیروهای ضد انقلاب را در منطقه افزایش دهد.
به حق که عملیات استشهادی سرباز همه محاسبات سپاه را در بلوچستان به هم زد و اوج ضعف و ناتوانی اطلاعاتی نظام را و اوج اقتدار و ایمان مجاهدان جندالله را به نمایش گذاشت و این عملیات عظیم موجب تحولاتی عظیم خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: