۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

َشکست رژیم ولایت فقیه و تعطیلی اجباری مغازه های مردم


به گزارش آژانس خبری تفتان بعد از شکست مفتضحانه سپاه پاسداران و هلاکت دهها تن از بلند پایه ترین مقامات سپاه رژیم سه روز عزای عمومی اعلام کرده است اما مردم بلوچ هیچ توجهی به این عزای عمومی نکرده اند و مشغول کار هستند و رژیم تاب این بی توهی را نیاورده است و روز دوشنبه با پخش وسیع اطلاعیه مغازه داران و اصناف را تهدید کرده اند که در صورت تعظیل نکردن مغازه هایشان را پلمپ خواهند کرد.
رژیم می خواهد با زور مردم را به حمایت از خود وادار نمایند اما مردم از رژیم نفرت دارند و امروز همه بلوچستان را سرور و شادی فراگرفته است و مردم از هلاکت جانیان و قاتلان آدم کش خوشحال هستند و هیچ کس توجهی به عزای عمومی ننموده است وبه همین خاطر رژیم خشمگین شده و مردم را تهدید می کند.

همچنین گزارشها حاکی است که بزرگان و معتمدین طوایف تهدید شده اند که علیه جنبش مقاومت جندالله بیانیه صادر کنند تا شاید رژیم به آن اطلاعیه ها متوسل شده و بگوید طوایف بلوچ از رژیم حمایت می کنند در حالی که این اطلاعیه ها با زور تهدید نوشته شده اند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. من با ادم کشی مخالفم ولی اینو به جرعت می گم که واقعت این است که بلوچها مظلوم و تحریم شده اند و و نه امنیت دارند و نه وضع اقتصادی دارند و انها را به چشم تحقیر می بییند این واقعیتی است که خودم دیدم

ناشناس گفت...

آخرین اخبار از بلوچستان
شب گذشته دو تن از ماموران موتور سوار گشت زن کلانتری ایرانشهر توسط افراد مسلح ترور شدند.اوضاع همچنان در ایرانشهر ملتهب است و اوضاع به شدت امنیتی است. هر گونه حرکات مشکوک کنترل می شود. و از افراد عادی هم بازرسی بدنی می شود. روز گذشته نیز هنگام انتقال مجروحین حادثه پیشین به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر پرسنل این بیمارستان به شدت کنترل می شدند و بیمارستان از ساعت 10 صبح تا 15 بعد از ظهر تحت محاصره و کنترل گارد امنیتی بودو اوضاع همچنان متشنج است.