۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

تناقض در گفتگوی مسئولان نظام


به گزارش آژانس خبری تفتان در ادعائی عجیب تمامی مسئولان سیاسی و امنیتی و نظامی می گویند مقر فرماندهی جنبش مقاومت جندالله خارج از مرز و در داخل کشور پاکستان می باشد و از دیروز تا امروز هر مقامی در این باره یک چیزی گفته است از سوئی دیگر رئیس دادگستری بلوچستان قاضی حمیدی در مصاحبه با خبرگزاری ها گفت : مسئولیت این عملیات را گروه عبدالمالک ریگی به عهده گرفته و با توجه به سرنخ‌هایی که از این گرو‌هک داریم عوامل این حادثه ‌به زودی دستگیر می‌شو‌ند.

عجیب است چگونه افراد این گروه به ادعای مقامات کشوری و استانی در پاکستان هستند و شما آنها را دستگیر می کنید ؟ این چیزی جز دروغگوئی مقامات کشوری و استانی و مسئولان امنیتی و سیاسی و قضائی نیست و همه دروغ می گویند تا شکست مفتحضانه خود را مخفی نگه دارند.

آقای حمیدی شما بیچاره ها از این تهدید ها بسیار زیاد کرده اید اما شما را در برابر قدرت الله که با مبارزان و مجاهدان است هیچ توانی نیست و شما مانند پشه ای ناتوان هستید که فقط می توانید ویز ویز کنید و بس و شما هیچ غلطی هم نمی توانید بکنید.

البته می توانید جنایت کنید و مردم بکشید و جوانان را اعدام کنید و وحشی شوید و سگ درنده شوید اما این جنایتها شکست شما را در پی خواهد داشت و امروز شوشتری راهی جهنم شد فردا نوبت شما پلیدهای کثیف است و بهتر است که عبرت گیرید و دست از سر مردم بردارید و از جنایت دست بکشید و بلوچستان را ترک کنید.

هیچ نظری موجود نیست: