۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

ایجاد وحدت بین شیعه وسنی با روش نرم یا اختلاف انگیزی بین طوایف بلوچ با روش نرم


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که شوشتری یکی از برنامه ریزان اختلاف بین طوایف بلوچ و موجد رقابت نادرست و فاسد بین قبایل بلوچ بود رسانه های رژیم از وی به عنوان متحد کننده شیعه و سنی یاد می کنند در این میان سخنان آقای نورا نماینده زابل قابل توجه هستند که می گوید : مردم( زابل) نباید اجازه دهند كه بسياري افراد از طريق مرزها وارد اين كشور و به ويژه استان ما شوند و يكسري از افرادي كه فرزندان پاك اين ملت(متجاوز) هستند و آمده بودند تا با روش نرم فرهنگي بين شيعه و سني اخوت و برادري ايجاد كنند به نابودي بكشانند.

کلمات اخیر نورا قابل توجه و بلکه خنده دار هستند که می گوید شوشتری آمده بود تا با روش نرم فرهنگی بین شیعه و سنی اخوت وبرادری ایجاد کند!!!!

در این سخن چند چیز قابل توجه است : یکی اینکه حتما قبل از شوشتری بین سنی های و شیعیان مهاجر در بلوچستان اخوت وبرادری وجود نداشته است.

دوم : اینکه قبل از شوشتری این اتحاد با روش سخت و سرکوب می خواسته اجرا بشود که نشد و شوشتری را آوردند تا روش سخت و سرکوب و اعدام اهلسنت را مخفی کند و با ظاهری نرم اهلسنت را وادار به پذیرش مهاجران شیعه کند.

سوما : طبق این سخن نورا اهلسنت از وجود شیعیان در بلوچستان ناراضی هستند و شوشتری آمده بود تا اهلسنت را از طری نرم فرهنگی وادار به قبول مهاجران و مهمانان ناخوانده و ستمگر کند.

به صورت معلوم نیست وظیفه شوشتری چه بوده است و طبق قول بزرگان شوشتری هیچ هدفی جز اختلاف اندازی بین طوایف بلوچ دنبال نمی کرد و با روش نرم و به طور نامحسوس می خواست طوایف بلوچ را در برابر هم قرار دهد.

هیچ نظری موجود نیست: