۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

اطلاعیه انجمن جوانان ندای بلوچ در مورد عملیات استشهادی


بنام خدا
بدینوسیله انجمن جوانان ندای بلوچ به هلاکت رسیدن سردار شوشتری جانشین نیروی زمینی وجمعی از فرماندهان نادان وجاهل سپاه پاسداران ایران را به محضر رهبر عزیزمان امیر مجاهد عبدالمالک بلوچ وملت شریف ومسلمان بلوچستان وایران وجهان تبریک عرض نموده وبر ادامه عملیات هابه صورت سری وفوق سری تا نابودی کامل سر دم داران حاکم تاکید دارد.
وبه جرات می گوییم ما بعد از سال های طولانی که همیشه می گفتیم اگر به یک طرف صورت ما اگر کسی سیلی بزند طرف دیگر صورت را بگییریم تا سیلی دیگر به ما بزند. اما اکنون می توانیم سر مان را بالا بگییریم وبگوییم ای شیطان صفت ها وکوردلانی که ملت ما را در بلوچستان وایران به خاک وخون کشیدید وظلم ها کردید اکنون بدانید که صاحبان بلوچستان اجازه نخواهند داد که هر جور که می خواستید بکنید ن.
ه ان زمان گذشت جوانان بلوچ این عملیات را افتخاری بزرگ برای تمام ازادی خواهان جهان می داند .وامید وار هست که روزی استقلال بلوچستان را جشن بگیریم وبه همه مظلومان عالم از هر قوم وملت ومذهبی برای ازادی انها از زیر یوق ظلم وستم کمک کنیم .
لذا جوانان بلوچ از امیر دلاور وشجاع خودعبدالمالک می خواهد تا پیروزی کامل بر رزیم از غفلت وکوتاهی پرهیز نموده ومواظب حرکات غافلگیرانه ای دوشمن باشند. وبدانید که شما نماد وسمبل بلوچستان عزیز هستید هرگز غفلت نکنید که خدای ناکرده با شهادت شما نسل بلوچ واینده دچار یاس وناامیدی شوند وبدانید اینجا که ما در خفقان هستیم خدا می داند قلبمان برای شما می تپد وبرای پیروزی شما دعا می کنیم وبدانید که اگر تقوا داشتبه باشید طبق ایات قران خدا با شماست
ودر پایان توجه شما را به سخنی زیبا از امیرالمومنین عمر بن خطاب جلب می کنیم .تقوا را پیشه ای خود سازید چون که تقوا بزرگترین ساز وبرگ جنگی در مقابل دشمن هست وتنها چیزی هست که شمارا بر دشمن برتری میدهد.
اگر خدای ناکرده تقوا نداشته باشید بدانید که ساز وبرگ جنگی دشمن وعده واوده ای انها از شما بیشتر است .ودر اخر ازشما مجاهدان ویاران این دلاور مرد می خواهیم که مبادا در حفاظت ونگهبانی از رهبرتان امیر عبدالمالک کجاهد کوتاهی کنید.
والسلام
انجمن جوانان ندای بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: