۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

اشغالگران فارس در رؤيای سرداری


مافيای سپاه پاسداران برای سرکوب وحشيانه مردم بيگناه در سرزمين اجدادی مان بلوچستان رسما مسئوليت " ايجاد امنيت" برای اشغالگران فارس را به عهده دارد. سپاه ضد بشری با "سرداران" قلابی و بزدلش می خواهد آنچه را که ارگانهای سياسی، پليسی، اطلاعاتی و نظامی حکام در طول ۳۰ سال حکومت ننگين و شيطانی خود نتوانستند دربلوچستان انجام دهند به واقعيت برساند.

به زعم خودشان از جامعه بلوچستان و فرهنگ مردم بلوچ آشنايی دارند و می خواهند با طرحهای ضد انسانی آزمايش نشده در بين مردم مان جا باز کنند و با زور و تزوير به ايجاد اختلاف بين مردم بلوچ و با سوءِ استفاده جنون آميز از تعدادی فريب خورده به جنگ با مبارزان انقلابی بلوچستان بروند و بقول
خودشان" کار را يک سره" کنند.

جلادان با تجربه ای چون نورعلی شوشتری ، محمد زاده و سرکردگان انسان کـُش اطلاعاتی با همکاری تنگاتنگ سليمانی خبيث (نماينده خامنه ای) و علی محمد آزاد ( استانداربيگانه ) با روی هم گذاشتن تمام تجارب مخرب و ضد انسانی شان آميخته با تعصب جنون آميز مذهبی مرحله ای پيچيده تردر جنگ نابرابر و جناياتشان بر عليه مردم بلوچ را آغا ز کردند.
يکی از تاکتيکهای جديد اين اشغالگران احيا سيستم از بين رفته قبيله ای و سرداری در بلوچستان و سرمايه گذاری کلان در عقب نگهداشتن جامعه مان هست.
زمانی اين تاکتيک شيطانی و فاجعه بار آشکار تر می شود که به نکته ذيل توجه کنيد..

همانگونه که اکثرا واقف هستند کلمه "سردار" در سپاه پاسداران مافيايی يک رتبه نظامی است. سرکردگان مافيايی سپاه به عمد و آگاهانه در بلوچستان کلمه "سردار" را بيش از حد برای خطاب به همديگر استفاده می کنند. در فريبکاريهای "همايش طايفه ای " اين کلمه يعنی "سردار" از هر طرف می بارد. تا با آميختن مفهوم سنتی اين لغت طوری وانمود کنند که سرکردگان خونخوار سپاه علاوه بر دارا بودن رتبه سرداری نظامی، در بلوچستان اشغالی "سردار" به مفهوم سنتی آن نيز هستند. کار بدانجا کشيده که حتی چند تن از شکنجه گران و قاتلان زابلی نيز "سردار" خطاب می شوند.

اما آنکه گستاخانه فکر می کرد که "سردار بزرگ " بلوچستان است يعنی شوشتری بيگانه
با چند تن ديگر از نوچه "سردار"های فارس به درک واصل شدند و به گوش ناشنوای آخوند خامنه ای و
باقيمانده "سرداران" مافيايی هم رسيد که بلوچستان "سردار" پذير نيست.
اين بيخردان فکر می کردند که با آوردن شوشتری از نيشابور و به وی " سردار بلوچستان" خطاب کردن کار تمام است. آنها ناشيانه فکر می کنند که با يک تير چند نشان می زنند هم می توانند نظام ازبين رفته قبيله ـ سرداری را در بلوچستان احيا کنند و هم "سردار"جنايتکارفارس به بلوچستان وارد کنند،
جنبش همه گير ملی بلوچستان را سرکوب کنند و به فارس تازی و غارتگری های هشتاد ساله خود در سرزمين طلايی بلوچستان ادامه دهند.


اما شيرمردانی چون شهيد عبدالواحد محمدی همچنان وجود دارند تا خواب و رويای "سرداری" اشغالگران فارس را بر اين آب و خاک و در اين سرزمين تاريخی به هيچ تبديل کنند.
فداکارانی که با ايمان و ايثار برای دفاع از مردم بيگناه و بی دفاع خويش شهادت را در راه حق آگاهانه برمی گزينند.
ملت بلوچ طی هزاران سال در مقابل بيگانگان مقاومت کرده و همچنان با ابهت و افتخار ايستاده و خواهان حقوق ملی و آزادی است. مردم بلوچ همراه و همگام با فرزندان مبارز، دلير و سرمچار خود برای رهايی خويش و آزادی سرزمين تاريخی بلوچستان به مبارزات بر حق ملی ادامه خواهند.


پروشت ءُ پروش بات ايران ءِ شيعی ـ فاشيستی حکومت
آزات ءُ آباد بات گنجين بلوچستان

محمد کريم بلوچاکتبر ۲۰۰۹

هیچ نظری موجود نیست: