۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

حکام ايرانی نژادپرست ترين موجودات روی زمين


آنچه هم اکنون برمليتهای ايران تحت حاکميت شيعيان افراطی رواداشته می شود از برخورد نژادپرستان افريقای جنوبی با سياهپوستان در زمان حاکميت آپارتايد بمراتب وحشيانه تر و تبعيض آميز تر است
. برخوردی که با بلوچ و بلوچستان می شود در تاريخ بشريت بيسابقه است. زورگويان و قدرت پرستانی که ادعای حاکميت الهی دارند زندگی را بر بيش از۴ ميليون بلوچ در بلوچستان غربی چنان به تنگ آورده اند که مشابه آنرا در هيچ جای دنيا نمی توان يافت.
دبير کل جمعيت حاميان ولايت فقيه وقاحت را به آنجا کشانده که پيشنهای مافوق نژاد پرستی داده است. اين موجود انسان نما پيشنهاد داده تا هيچ کس از طايفه ريگی در امور اداری و مديريت استان بلوچستان نقشی نداشته باشد.

حال آنکه حکام خودکامه تهران قبل از اين پيشنهاد نيزکل مردم بلوچ را از تمام حقوق سياسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و فردی محروم کرده اند و بر اين باورند که وضع مليت بلوچ و ديگر مليتها ی دربند درايران تا ابد چنين خواهد بود زيرا حاکميت ضد بشری خود را الهی و ابدی می دانند.
بنا براين بايد به بپا خاست و اين حاکميت شيطانی را هرچه زودتر به زباله دانی تاريخ انداخت تا شرايط زندگی و پيشرفت برای ميليونها انسان، مليتها ی دربند و مردم بلوچ ايجاد شود..

هیچ نظری موجود نیست: