۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

خراتیان فرمانده دریائی سپاه پاسداران جنبش مقاومت جندالله را تهدید کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان درد جان سوزی به جان سپاهیان افتاده است وسوزش درد به آنها آرامش نمی دهد و هر لحظه فکر می کنند در عملیات استشهادی مانند شوشتری پلید تکه پاره می شوند و اثری از آنان باقی نمی ماند به همین جهت به تهدید کودکانه روی آورده اند و می خواهد با تهدید اظهار وجود کنند و شکست خود را مخفی نگه دارند اما بیچاره ها نمی دانند که دیگر با چنین کارهای بچه گانه نمی توانند بر شکست و رسوائی خود پرده نهند و هر چه تهدید کنند به همان اندازه ضایع می شوند و مردم به خفت آنان یقین می کنند.

یکی از شهروندان چابهاری در باره این تهدیدها با خبرنگار تفتان گفت : شوشتری هم از این تهدیدها می کرد اما چنان تکه پاره شد که از جسد کثیفش تکه ای هم باقی نماند الان این ها تهدید کنند و منتظر تکه پاره شدن خود باشند.

بعد از عملیات زاهدان هم بازار تهدید گرم بود و دری نجف آبادی و اژه ای و فرمانده سپاه و رئیس دادگستری و سلیمانی و همه تهدید کردند اما تهدیدشان تکه پاره شان کرد و الان هم به امید الله تکه پاره خواهند شد.

جالب است که فرماندهان سپاه از حقوق برابر مردم می گویند و خود برا مقام فرماندهی نشسته و مردم بلوچ مالکان اصلی بلوچستان بردگان افرادی ذلیل و کثیف چون خراتیان و شوشتری و ... هستند اما این تا دیر نمی پاید و روزی فرا می رسد که حکومت بلوچستان بدست خود مردم بلوچ باشد و تمامی جنایتکاران و خائنان بر سر چهار راهها اعدام شوند.

هیچ نظری موجود نیست: