۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

احضار علمای اهلسنت به دادگاه ویژه روحانیت مشهد


به گزارش آژانس خبری تفتان باری دیگر رژیم پلید ولایت فقیه بسیاری از علمای اهلسنت را به دادگاه ویژه روحانیت در مشهد احضار کرده است تا آنان را تهدید کرده و یا به زندان بیدازند.
طبق گزارشها مولوی عثمان قلندزهی و مولوی عبدالرشید شهنوازی مدیران مدرسه دینی مدینة العلوم خاش و مدرسه دینی دارالهدای اسماعیل آباد به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده اند.

طبق گزارشها دادگاه ویژه روحانیت همیشه علمای اهلسنت را احضار کرده و مورد اهانت و بی حرمتی قرار داده و رفتاری زشت از خود نشان می دهد تا بدین صورت علمای اهلسنت را تحقیر کنند.
علمای اهلسنت باید موضع خود را در برابر نظام روشن کنند و تن به چنین ذلتهائی ندهند که یک آخوند فاسد و معتاد با آنها چنین برخورد کند و بهتر است علمای اهلسنت چنین بیدادگاههائی را تحریم کنند تا رژیم بداند که علمای اهلسنت تذلیل و تحقیر را نمی پذیرند.

۱ نظر:

دوستدار شهدای جندالله گفت...

عملیات شهادت طلبانه

برادرم جهاد واژه جد وجهد آموزگار من وتوست، تنها مکتب راه آزادی است ، جهاد سایه عزت ملت مسلمان است .
تا زمانی که مسلمانان احکام دین اسلام را در زندگی فردی و اجتماعی خود پیاده کنند ، و برای دفاع از حریم مقدس اسلام سر به کف بودند همای سعادت و خوشبختی آنان بر فراز آسمان ها در پرواز بود و زمانی که احکام شریعت را بار گرانی بر دوش خود تصور کردند و محبت مال و دنیا بجای شوق شهادت در قلب های آنان جا گرفت دشمنان دیرینه ی اسلام فرصتی طلایی بدست آوردند تا انتقام شکست های گذشته را از مسلمانان بگیرند و چنانچه بوضوح مشاهده می کنیم که چگونه مسلمانان در برهه از زمان تحت حملات نظامی ،سیاسی وتهاجمات فرهنگی قرار گرفته بسیاری از سرزمین های مقدس اسلامی در اشغال دشمنان دین درآمده است.
ولی از آن جا که وعده الهی است که در هر زمان گروهی خواهد بود که با توکل بر خدا به دفاع از دین برخیزند وبرای پاسداری از حریم اسلام جان خود را فدا کنند در این زمان نیز شاهد چنین انسان هایی هستیم.
جوانانی که تنها مقصد زندگی آنان حفاظت دین وایمان است و آنان برای رسیدن به این هدف بس شایسته از تمام عیش ونوش دنیا چشم بسته اند.
آنانند که توانسته اند در بین جامعه بشری سر بلند کنند وندا دهند که اسلام زنده است و ما نیز برای دفاع از عقیده وسرزمین اسلامی زنده ایم ونمرده ایم.
اما از آن جا که تعداد اینگونه افراد به تناسب افراد دشمن به مقدار نمک در آرد می باشد و با در نظر گرفتن تجهیزات کامل و پیشرفته نظامی که دشمن در اختیار دارد بسا اوقات این جوانان سلحشور مجبور می شوند که با انجام حملات شهادت طلبانه جواب کلوخ را با سنگ بدهند.
با شرایط فعلی که مسلمانان با آن مواجه هستند این تنها کاری هست که می توانند پایه های ظلم و استبداد دشمن را به لرزه درآورد و عقل دنیا پرستان را به حیرت اندازد.
پس ای ملت بیدار شوید و با این جوانان که به خاطر دین و شما ملت ، جان خود را فدا می کنند، همکاری کنید
به امید پیروزی حق بر باطل
دوستدار شهدای جندالله