۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

سپاه استبداد! مأمور وحدتِ شیعه و سنی؟!


بسم الله الرحمن الرحيم

سپاه استبداد! مأمور وحدتِ شیعه و سنی؟!

بعد از «۳۰ سال لعنت و سرکوب اهل سنت»، و بعد از سرکوبگری های خونین علیه جنبش آزادیخواهانۀ مردم ایران در تابستان امسال (۸۸)، که عمدتا توسط سپاه پاسداران صورت گرفت، و بعد از واگذاری سرکوبِ منطقۀ عمدتا سنی نشین سیستان و بلوچستان به این سپاه سرکوبگر و حلقه بگوش خامنه ای، حال این نیروی وحشت و سرکوب و خاصتا نیروی زمینی اش «مأمور وحدتِ شیعه و سنی!» شده و به اصطلاح عُمال ولایت مطلقه در سیستان و بلوچستان! جلسات وحدت شیعه و سنی! برگزار میکند (و می گویند این پنجمین جلسه بوده است).

چه عجب؛ یک نهاد مسلح که نباید در امور سیاسی حتی دخالت نماید!! و آنهم نیروی زمینی سپاه! که درطول ۳۰ سالۀ گذشته اکثر جنایات مناطق سنی نشین توسط همین سپاه استبدادی صورت گرفته است، از طرف «عُمال بی آبروی نظام ولایت مطلقه» مأمور وحدت بین شیعه و سنی!! اعلام می گردد.

لکن ما مطمئن هستیم که این حماقت و بی شرمیِ استبدادیان است که چنین اراجیفی را اقتضاء می کند، نه اینکه مردم ایران اینقدر بیخبر و عقب مانده باشند. در هر صورت، این جلسۀ استبدادی (که از طرف علمای اهل سنت منطقه نیز تحریم شده بود) بلافاصله توسط یکی از اعضای جنبش مقـاومت مردمی (جند الله) که مجهز به مواد منفجره بود مورد حمله قرار گرفت و دراین عملیات ده ها نفر و حداقل ۱۱ تن از «فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران» و از جمله «نورعلی شوشتری» جانشین فـرماندۀ نیروی زمینی سپاه و فرماندۀ کل عملیات سرکوبگری در سیستان و بلوچستان، و «رجبعلی محمد زاده» فرماندۀ کل سپاهِ پاسداران درسیستان وبلوچستان، همراه با تعدادی از رؤسای عشایر اجیر شده درجا کشته شدند.

اما جالب اینست که در این جلسۀ وحدت! (که منظور از آن تحمیل صَفَویت و اجیر سازی اجباری است) نه تنها هیچ آخوند و ملایی ازجمله مهدی دانشمند (بیژن جارچی!) حضور نداشته، بلکه صراحتا نیز توسط استبدادیان ولایت مطلقه چنین اعلام شده که دراین جلسه قرار بوده بخشهایی از منطقۀ سیستان و بلوچستان به رؤسای عشایر اجیر شده واگذار شود.

و از جمله شبکۀ خبری رجانیوز (منسوب به احمدی نژاد) این واقعیت را چنین منعکس کرده است: «در این حمله تعدادی از سران طوایف بلوچ که قرار بود بخشی از امنیت مناطق مختلف سیستان و بلوچستان را بر عهده بگیرند نیز به شهادت رسیدند».

همچنین شبکۀ خبری ایلنا در اخبار خود هدف این جلسه را از زبان نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی چنین اعلام داشته است: «شوشتری به همراه فرماندۀ سپاه استان به دنبال هماهنگی بیشتر با مردم عشایر و سران آنها به منظور جلوگیری از نفوذ اشرار درمنطقه بوده است». متن این دو خبر ذیلا درج می شود.

سازمان موحدین آزادیخواه ایران

۲۹ شوال ۱۴۳۰۲۶ مهر ۱۳۸۸

www.samaa.org

هیچ نظری موجود نیست: