۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

اطلاعیه جدید جنبش ، پاسخ به تهدیدهای پوچ سپاه پاسداران


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران تهدیدهای فرماندهان سپاه از جمله تهدیدهای آقای جعفری را بی ارزش و غیر قابل توجه دانسته و اعلام می دارد که برای رویاروئی کامل با سپاه پاسداران در کوههای بلوچستان آمادگی کامل دارد و قبلا سپاه از این تهدیدهای پوچ کرده و هیچ چیز جز شکست نصیبش نشده است و در آینده هم به امید الله جز شکست ونابودی و رسوائی چیزی دیگر در انتظار سپاه پاسداران نیست.

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا....ترجمه : و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.

سپاه در عملیات فتح المبین لار در 17 اسفند سال گذشته با تمام نیروهایش از زمین و هوا به مبارزان حمله نمود که در آن حمله بزرگ جز نکبت و رسوائی چیزی دیگر نصیب سپاه پاسداران نشد و سپاه پاسداران با دهها کشته از میدان نبرد فرار کرد و حتی اجساد کشته شدگانشان را با خود نبردند.

سپاه در گذشته هم تمام نیرو و توانش را برای مقابله با مقاومت بلوچستان به کار برده است اما هر بار با شکست مواجه شده است و به همین سبب بود که شوشتری را به منطقه فرستادند تا با ایجاد نفاق و تفرقه ملت بلوچ را به جان یکدیگر انداخته و از مبارزات جلوگیری نمایند که با مدد الله شوشتری همراه مزدورانش به درک واصل شد و گزینه ای دیگر برای سپاه باقی نمانده است تا بیازماید و تنها راه که می تواند سپاه را نجات دهد عقب نشینی کامل از بلوچستان و تحویل دادن اختیارات بلوچستان به ملت بلوچ می باشد و بهتر است سپاه به این بیندیشد و وقت و قدرتش را برای مقابله با جنبش تضییع نکند و آبروی خود را بیش از این نبرد.

سپاهیان فکر نکنند که با یک گروه روبرو هستند بلکه مبارزات در بلوچستان تبدیل به یک اندیشه و تفکر شده است و از بین بردن تفکر و اندیشه در توان هیچ قدرتی نیست و سپاهیان بدانند که در بلوچستان با یک گروه جنگجو مواجه نیستند بلکه با مومنان و مجاهدانی مواجه هستند که از فدا کردن جان خود در راه الله ابائی ندارند و به مرگ در ره هدف افتخار می کنند و به همین خاطر است که بر خود بمب می بندند و در میان متجاوزان خود را منفجر می کنند و سپاهیان بزدل و دنیا پرست و حقوق بگیر توان مقابله با چنین مومنانی را ندارند و اگر آقای جعفری نمی داند از پاسدارانی بپرسد که در میدان جنگ با مبارزان روبرو شده اند و قدرت ایمان و شهادت را با چشمان خود مشاهده کرده اند و بهتر دانسته اند که از میدان عقب نشینی کنند.

جنبش مقاومت جندالله به سپاه هشدار می دهد که دست از جنایت و ظلم و ستم و قتل بی گناهان بردارد در غیر این صورت منتظر حملاتی شدید تر از عملیات سرباز باشد و بداند که الله از مظلومان حمایت می کند.

إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُور.... ٍأُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ

ترجمه :

قطعا خداوند از كسانى كه ايمان آورده‏اند دفاع مى‏كند زيرا خدا هيچ خيانتكار ناسپاسى را دوست ندارد..... به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا كه مورد ظلم قرار گرفته‏اند و البته خدا بر پيروزى آنان سخت تواناست.



جنبش مقاومت مردمی جندالله

هیچ نظری موجود نیست: