۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

مولوی عبدالحمید عملیاتهای استشهادی را نامشروع خواند


به گزارش آژانس خبری تفتان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهلسنت زاهدان در اقدامی شگفت عملیات استشهادی را نامشروع خواند این در حالی است که بیشتر عملیاتهای فلسطینیان علیه اشغالگران اسرائیلی استشهادی بوده است و مولوی عبدالحمید یکی از حامیان سرسخت مبارزات فلسطین است اما معلوم نیست چه چیزی سبب شده که ایشان عملیاتهای استشهادی را ناجائز بدانند و کسانی را که چنین عملیاتی انجام می دهند را وحشی بخوانند.

حتما جناب مولوی صاحب آن جوانانی را که در فلسطین عملیات استشهادی انجام دادند را وحشی می دانند و یا آن زنان مجاهدی که بر خود بمب می بندند و اسرائیلیها را منفجر می کنند به نظر مولوی عبدالحمید وحشی هستند.پناه به خدا

و یا اینکه مولوی عبدالحمید ظلم بر فلسطینی ها را نمی پذیرد ولی ظلم بر ملت مسلمان بلوچ را توجیه می کند.

اشغالگری اسرائیلی را نمی پذیرد و اشغالگری شیعیان متجاوز و بیگانه و کافر را با دل و جان می پذیرند و فرماندهان متجاوزان برایشان عزیز می شوند این در حالی است که جناب مولوی خود همایشهای برگزار شده توسط شوشتری را در راستای تفرقه و اختلاف بین طوایف بلوچ دانسته بود و از همین تریبون محکوم کرده بود الان چگونه شوشتری منافق و کافر خیرخواه ملت شد؟

جناب مولوی امریکائی ها هم به عراق و افغانستان برای دموکراسی آمده اند و برای خدمت به مردم افغانستان و عراق و طبق نظر شما باید از آنان پذیرائی کرد پس چرا همیشه علیه آنان دعا می کنید و از جهاد و مبارزه در عراق و افغانستان حمایت می کنید؟

چه کسی شوشتری متجاوز را برای خدمت به بلوچستان دعوت کرده است ؟

آیا شما به نمایندگی از ملت بلوچ ایشان و دیگر بیگانگان را دعوت کرده اید؟

آیا ملت مسلمان بلوچ از شوشتری بیگانه وکافر خواسته اند که به بلوچستان بیاید ؟

یا اینکه بلوچستان را با توپ و تانک اشغال کرده اند و الان میگویند ما خدمت میکنیم !ما ملت بلوچ نیاز به خدمت متجاوزان و اشغالگران نداریم و بهتر است کاسه و کوزه خود را جمع کرده و بروند ورنه کشته می شوند و علما و مفتیان بزرگ در این زمینه فتوا صادر کرده اند و جهاد بر همه مسلمانان بلوچ جهت آزاد سازی بلوچستان فرض عین است و اگر متجاوزان به مردم پناه ببرند و مردم را سپر کنند طبق قول امام ابوحنیفه باز هم کشتن متجاوزان فرض است اگر چه تنی چند از مردم هم کشته شوند و این در کتب فقه نوشته شده است که متاسفانه در حوزه های علمیه کتاب السیر تدریس نمی شود.

چگونه متجاوزان به دین و سرزمین ما خیرخواه ما هستند ؟ این ممکن نیست و گفتن این سخن نزد الله بسیار سنگین است.

این چیزی جز ترس نمی باشد در حالی که باید از خدا ترسید و چنین حق را پایمان نکرد که خداوند روز قیامت در این باره سوال خواهد کرد و آنجا با هیچ کس رودربایستی وجود ندارد.
جناب مولوی در مورد جوانانی شهیدی که با ایمان و اخلاص و برای رضای الله و دفاع از اسلام و مسلمانان و عقیده و اصحاب پیامبر و ازواج مطهرات جان خود را فدا کرده اند چیزی نگوئید که موجب خشم خدا شود.

۱۱ نظر:

بلوچه گپ گفت...

و من الله توفيق

بلوچه گپ گفت...

و من الله توفيق

ناشناس گفت...

شما هم موقعیت مولوی عبد الحمید را درک کنید او به دلایلی مجبور به گفتن چنین حرفهایی است . همه چیز که با جهاد درست نمی شه . و من الله توفیق

Ahmed Abdulla گفت...

واقعا مولانا عبدالحمید از چشم و دلم افتاد؟
لا اله الا الله محمد الرسول الله

عمر فاروق گفت...

سلام
چی شد؟
باز درین جا مولوی عبدالحمید شد؟
باز هم بنویسید مولانا عبدالحمید و شیخ الاسلام عبدالحمید.
از نظر من این فرد یک دجال خود فروخته است و بس.

عمر فاروق گفت...

ای بسا ابلیس آدم روی هست/پس به هر دستی نباید داد دست/کار شیطان می کند نامش ولیست/گر ولی اینست لعنت بر ولی.
x_boy751@yahoo.com

سید ابوبکر گفت...

سلام برادر بلوچ. سخنان مولوی رو نباید اونچه که او از دل میگه بپنداری. خیلی از چیزهایی که میگه مجبوره برای مصلحت مردم بگه وگرنه به نظرم دل اون خونتر از دل من و شماست. مطمئن باش

عمر فاروق گفت...

با سلام به محضر دوست خوبم که درین قسمت خودشون رو ناشناس معرفی کردند.
ببینید دوست عزیز شما نوشتید که مولوی عبدالحمید مجبور است به گفتن این حرفها در حالیکه عبدالحمید رسماً آیه قران را با این موضعی که گرفت زیر پا کرد چرا که ما آیه قران داریم که خداوند با صراحت می فرماید که هرگز در مقابل ظلم و ظالم خاموش ننشینید. و حدیث زیبا و پر مهتوای از رسول معظم اسلام داریم که بزرگترین جهاد همانا بیان حق و حقیقت در مقابل شاه ظالم است. آیا اگر به فرض فرموده شما درست می بود چرا بزرگ مردان و دلیرانی همچون مولانا عبدالعلی خیر شاهی،مولانا موسی کرمپور و دیگر دلاور مردان این موضع را در مقابل رژیم دجال ولایت فقیه اتخاذ نکردند؟
حالا به فرض که شما درست می گوئید پس اگر واقعا عبدالحمید مجبور به این چنین نشخوار هاست چرا از سمتی که در زاهدان دارد استعفا نمی کند زیرا زمانیکه انسان که همه این فجایع،بی عدالتی ها،ظلم و... را دید و در موقعیتی هم قرار داشت تا حق را بگوید اما از ترس نگفت پس باید اون فرد از سمتش که دارد کناره گیری کند پس چرا این دجال(عبدالحمید) این کار را نمی کند؟
به نظر من چون خود عبدالحمید هم هم دست با رژیم دجال ولایت فقیه است.
موفق باشید.
x_boy751@yahoo.com

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
اذا جاء نصرالله و الفتح
بنده هم سخنان برادرانم نويسنده سايت و عمر فاروق را تاييد ميكنم و معتقدم كه مولوي عبدالحميد به عنوان رهبر اهل سنت ايران نبايد اين سخنان را بر عليه مجاهداني بزند كه خداوند مقام انها را ارج نهاده
در صورتي كه در بدترين شرايط نيز باشد حق زدن اين سخنان را بر عليه مجاهدان ندارد

ناشناس گفت...

سلام شما اگر می توانید بیایید جای مولوی عبدالحمید هر کس به عالم دین توهین کند کفر کرده است اگر چه در خطا باشد فکر کردین مولوی خودش نمیدونه چی کار میکند و دجال پدرته به مولوی توهین نکن دستم بیفتی گردنتو می شکنم آقای صاحب سایت چرا تفرقه میاندازی مگر خودت حدیث نمی دانی خودت فتوا هم میدی پس چرا مولوی عبداحمید رو درک نمیکنی در چه وضعیتی هستش از چابهار

ابراهیم گفت...

آقائی با نام مستعار"عمرفاروق"نظرات خودش رافرستاده که متاسفانه باتمام گستاخی وحماقت مولاناعبدالحمیدرا دجال خوانده. شایسته بودمدیریت وبلاگ کلمات توهین آمیز راحذف می کردندوبه ابلهان اجازه نمی دادندایمانشان رابه خطربیاندازند.
مولاناعبدالحمیدعمرش راصرف خدمت دین ومردم اهل سنت کرده وبه برکت زحمات وتلاش های بیوقفه ایشان جامعه اهل سنت ایران دربهترین وضعیت پس ازبه قدرت رسیدن صفوی هارسیده است وحمایت وپشتیبانی مردم وعلمای حقانی همراهش است. مولاناخیرشاهی و..ازشاگردان مولاناهستندوافتخارمی کنندکه به ایشون منسوب اند. اگرخواست خداو زحمات حضرت شیخ الاسلام نبود شایدامروز ماورزمندگان جنبش شیعه بودیم ویا درجنگهای طایفه ای همدیگررا ازبین برده بودیم. اللهم احفظه ووفقه لماتحب وترضی آمییین