۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

جشن و سرور وشادی مردم بلوچستان از هلاکت پاسداران


به گزارش آژانس خبری تفتان عملیات استشهادی سرباز موجب سرور و شادی مردم بلوچ شده است و جوانان بلوچ به خاطر پیروزی در این عملیات یکدیگر را تبریک گفته و جشن گرفته اند.

خبرنگار تفتان با چند جوان بلوچ در سطح شهر زاهدان گفتگو کرده است که برای کاربران بیان می کنیم:

حمید س در گفتگو با خبرنگار تفتان گفت :امروز ما افتخار می کنیم و خوشحال هستیم و احساس قدرت می کنیم و می دانیم که ما هم هستیم ، تا دیروز فقط ما کشته می دادیم و ما را می کشتند و برادران ما را به دار می زدند و زابلیها در شهر جشن برپا می کردند اما امروز مائیم که جشن می گیریم و ما یقین کرده ایم که می توانیم نظام را شکست دهیم.

این جوان بلوچ گفت ما که توانستیم بزرگترین فرماندهان سپاه را از بین ببریم به آسانی می توانیم نظام را از بین ببریم می توانیم نظام را به طور کلی از بین ببریم و بلوچستان را از لوث متجاوزان پاک کنیم.

خالد شهروند دیگری در گفتگو با خبرنگار تفتان گفت وقتی می دیدم یک بیگانه مثل شوشتری سرداران ما را فریب می دهد و آنها را مسخره می کند و با غرور در بلوچستان ما راه می رود احساس گناه می کردم و با خود می گفتم خدایا کی از دست این بیگانگان متجاوز رها می شویم اما روز یک شنبه با شنیدن خبر هلاکت وی در یک عملیات استشهادی به جوانان دلیر بلوچستان بالیدم و به خود بالیدم و احساس غرور به من دست داد و خود را سبک یافتم و یقین دارم که روزی می آید که سرزمین ما به طور کلی نجات یابد و شر متجاوزان از سر ما کوتاه شود.

ناصر ب یکی دیگر از شهروندان زاهدانی احساسات خود را چنین بیان می کرد : نمی دانید چقدر خوشحال شدم وقتی سال گذشته علمای ما را اعدام کردن زابلیها شیرینی تقسیم می کردند و ما سرمان پائین بود ، وقتی رویا را کشتند سرما پائین بود وقتی علمای ما را ترور می کردند مراسم شادی برپا می کردند و ما سرمان پائین بود اما امروز سرمان با افتخار بلند است و من به همه دوستان و اقوامم این عملیات افتخار آمیز را تبریک گفته ام و بهترین تبریک ها را به رهبر دلیر مردم وشیر بلوچستان عبدالمالک جان محبوب تر از جانم عرض می کنم و از اینجا اعلام می کنم که برای عملیات استشهادی آماده ام آماده ام به خدا سوگند آماده ام ، خبرنگار تفتان می گوید اینجا اشک از چشمان ناصر جاری شد و با گریه گفت به خدا آماده ام که جانم را فدای اسلام و خدا وقران و علما و مردم بکنم و از ناموس و دینم دفاع کنم.

۱ نظر:

aajoj_maajoj گفت...

Tanhaa mardome Baloch na ke , kord azari,arab, va torkman ham az in amaliat khoshnood va khorsand shodeand.Drooode bikaraan bar Sarmachaaraane Balochistan.